17 октября
|
|
º
|
USD 27,03
RUB 0,46
EUR 28,90

Интервью с еvent-менеджером: Владимир Михалишин

1338
0
Интервью с еvent-менеджером: Владимир Михалишин: фото

Володимир Михалишин, 30 років. Керівник креативної формації "Western flow" - Event напрямок.

 

- Какой твой девиз по жизни?

 

- "Нічого в житті не трапляється випадково".


- Почему event? Как ты к этому пришёл?

- Загалом моя трудова діяльність почалась у 18 років. Навчався на стаціонарі і прагнув працювати, щоб не обтяжувати батьків. На протязі останнього десятиліття мого життя мені довелось працювати в різних галузях та іпостасіях.
Отримуючи та акумулюючи досвід різних посад та професій, я формував себе як особистість. Складно прийти одразу до чогось одного, тільки постійний пошук того, що є тобі найближчим, приводить до напрямку організацій подій та проектів.

 



 

- Изначально ты начал заниматься этим самостоятельно или был опыт работы на кого-то?

- Під час моєї роботи у Міністерстві надзвичайних ситуацій мені пощастило познайомитись з людьми, яким для організації майстер-класу по альпінізму та забезпечення безпеки проведення заходів були потрібні послуги професійних рятувальників. Ми почали працювати на партнерських засадах разом із тренером Станіславом Кам’янецьким в галузі організації адреналінових івентів по цілій Україні.
Досвід прийшов з часом, чим більше проводиш заходів тим більше досвіду.

- Были ли в то время когда ты начал заниматься eventом обучающие книги, инструкции? Как ты всему научился?

- Оскільки я цим почав займатись в форматі «хоббі, крім основної роботи», то я не задумувався над тим, чи є література. Я практик, тому аналізував усі події, які відбувались під час проектів, враховував усі нюанси та проблеми і намагався їх не допускати в подальшому. Навчився не стояти на місці. Це допомогло мені шукати нові можливості і давало новий простір для діяльності. Чим більше цікавишся людьми, тим більше знаєш про їх бажання.

- Какие особенности есть у event-рынка сегодня? Поменялось ли что-то с того момента как ты начинал?

- Компанії святкують річниці заснування фірм та різноманітні події, які входять в їх корпоративну культуру. Ринок евентів дуже реагує на багато факторів: економічні, соціальні, традиційні, політичні тощо. Нічого не стоїть на місці, це великий потік і в залежності від змін та умов, які диктує не тільки ринок, але й сучайний стан України, галузь евенту розвивалась до моменту критичних подій у нашій держав.
Звичайно, до 2013 року економічні можливості потенційних замовників були значно вищими, ніж зараз. На сьогоднішній день проходить період рецесії після довготривалого вимушеного затишшя.

 



 

- В чём отличие твоей работы? Как ты себя позиционируешь?

- Моя робота - це суцільна подорож. Я не сиджу на місці, на відміну від офісних працівників. Для себе зрозумів, що працювати на когось я більше не хочу, принаймні не в умовах, які диктує власник чи керівник. В силу свого характеру я надзвичайно легкий на підйом. Сьогодні я в Буковелі, завтра - в Києві, а післязавтра - в Хорватії ходжу під парусом і ловлю рибу smile смайлик.
Хто я? Хороше питання: юрист за освітою я і Crisis manager, Trouble shooter, тренер, менеджер подій, диктор радіомовлення і телебачення, синхронний перекладач, актор, вокаліст, музикант (бандурист). Скромний колеціонер ліги достойних людей!

- Как ты приобрел связи в данной сфере?

- Вся справа в тому, що ти робиш і як ти це робиш. Якщо те, в що ти вкладаєш душу виходить на 110%, то і клієнти і партнери самі зацікавленні брати участь у проектах які ти проводиш. Як казав відомий боксер Мухамед Алі: "Ти можеш бути людиною, що жарить котлети, але і в це ти повинен вкладати душу, тільки тоді у тебе вийде краще ніж в інших". Я смачно "готую" в прямому та переносному розумінні цього слова.

- Сейчас много разговоров о кризисе. Отражается ли он как-то на твоем бизнесе?

- Звичайно, як і в кожному бізнесі, є свої моменти динаміки. В час спаду попиту на твій "товар", потрібно шукати інші шляхи, які можуть допомогти тримати тебе в ритмі та тонусі. Криза з синонімом проблема має в собі певне негативне означення подій, що заважають розвиватись компаніям. Тому просто потрібно стати людиною, яка ці проблеми допоможе вирішити. Проблеми збуту, командної роботи, проблеми персоналу тощо.

- Конкуренция в этом сегменте очень высокая. Как отстраниться от своих конкурентов?

- Висока -це не те слово, вона величезна і в умовах сучасних реалій усі демпінгують ціни на свої послуги в плані евентового сегменту, аби залишитись на плаву. Гнучкість в цінах - це не панацея, тому що в кінцевому результаті усі залишаються на одинаковому рівні. Аби вирізнятись від інших конкурентів, потрібно робити те, що ніколи не робив.

 



 

- На кого рассчитаны твои мероприятия?

- Для себе я вирішив, що моя аудиторія - це корпоративні клієнти. Індивідуали потребують іншого підходу до справи в залежності від завдань, інших цілей та створення певного конвеєру, який мене в перспективі розпорошуватиме. Є речі типу яхтингу Європою, де я працюю з індивідуалами та сезонні події типу рафтингу гірськими річками чи річками велетами Дністер, Дніпро. Такі речі близькі мені по духу, тому це радше виключення з правил, аніж рутина в організації та проведенні таких подій.

- Какова практическая ценность таких мероприятий?

- Це в першу чергу позитивні емоції, яскраві світлини з проектів, хороший досвід, розвиток нових талантів в людей та плюсові показники для компаній в позитивній плюсовій динаміці. Згуртований коллектив - це те, що приводить до успіху.

- Планируешь ли ты открывать event-school? Сколько такое удовольствие будет стоить?

- В довгостроковій перспективі. Про вартість таких речей поки занадто рано говорити. Наразі я навчаю своїх партнерів, а вони навчають мене.

- Как ты считаешь, должен ли event- менеджер посещать чужие мероприятия? И если да, то как часто?

- В Парижі, під час показів відомих кутюр’є, вважається правилом дурного тону приходити на показ свого конкурента, який за рівнем рівнозначимий у світі моди.
Я ж навпаки, ніколи не заперечував в присутності інших людей, що працюють в галузі евенту. Тим паче, що я працюю часто фрілансером для інших евент компаній та розробляю для них свої авторські проекти, тож присутність їх вважається необхідним правилом. Усі бачуть кінцевий результат проекту, але мало кому вдається заглянути "за куліси" робочих процесів, а весь секрет саме там.

 



 

- Какой человек может стать eventоmanom? Дай несколько советов.

- Цікавий, комунікабельний, харизмитачний, креативний, творчий, надійний.
Порада одна: будь тим, ким хочеш бути.

- Расскажи про опыт работы с представителями крупнейшего бизнеса.

- Він нічим не відрізняється від інших проектів, хіба кількістю людей та логістикою етапів.

- Можешь рассказать про особые требования, нюансы и сложности в организации и взаимодействии с клиентами.

- Мабуть не вистачить символів на клавіатурі, аби все розписати=)
Можу почати та закінчити фразою: "Будь цікавим"

- Сформировались ли у тебя определенные правила касательно работы в данной индустрии?

- Правило дедлайнів - ніколи не порушуй термінів встановлених не посередником, а самим клієнтом.
Плануй на два кроки попереду.
Не довіряй, а перевіряй.
Не порушуй встановлених домовленостей.
Шукай щось краще бо воно завжди ховається на самому дні.
Будь вірний собі і не розпорошуйся на порох.
Репутація важливіша ніж гроші.

- Есть ли у тебя социальные проекты? Расскажи пожалуйста о сотрудничестве со спонсорами, тяжело ли они идут на контакт?

- Соціальна діяльність цікава тим, хто дбає не тільки про себе, але й навколишніх. Шукати спонсорів завжди важко, які б цілі ти не переслідував. Але дякувати Богові, завжди є небайдужі, які щиро допомагають, не вимагаючи абсолютно нічого в замін.
Такі меценати та спонсори завжди можуть розраховувати на мою допомогу та підтримку, у будь яких ситуаціях та являються пріоритетними при формуванні планів на проведення заходів у майбутньому.
Соціальних проектів є дуже багато і всі вони спрямовані на допомогу іншим.

 



 

- Если пойти от противного и назвать самый распростроненные ошибки. Чего точно нельзя делать?

- Сидіти на місці і деградувати.
Переоцінювати свої можливості.
Пускати за течією організаційні процеси та втрачати над ними контроль.
Бути занадто самовпевненим та "перегинати палицю".

- Как стать самым лучшим? Дай совет event-мастерам.

- Не копіюйте когось, бо станете схожими на ксерокс. Станьте творцем чогось неординарного та свого. Працюйте в задоволення та віддавайтесь всеціло тій справі, яку Ви робите.
І на сам кінець, намагайтесь не здуріти в цьому вирі цифр, часових рамок, несподіваних вимог клієнтів і людського фактору виконавців та партнерів.

 



 Автор: Инесса Качур
комментарии к заметке
Пока комментариев нет. Будьте первым!
Для того чтобы комментировать зарегистрируйтесь и войдите